Școala care nu a fugit de online
Sistemul de învățământ a fost zdruncinat puternic în acest an, pe fondul numeroaselor impedimente aduse de criza sanitară. Deși cele mai multe școli nu au fost pregătite să facă față unui altfel de regim de învățare, nu putem să nu remarcăm faptul că multe unități de învățământ au reacționat cu rapiditate în fața noii situații și au gestionat așa cum trebuie evenimentele neprevăzute. Acestea sunt câștigătoarele, dacă le putem numi așa, ale acestei crize pentru că au știut mai curând să prevină decât să trateze. Este și cazul Liceului Teoretic Național din Capitală, pentru care tehnologia a venit ca un stimul activ de învățare care i-a sprijinit pe copii și profesori să treacă cu brio peste aceste vremuri.
Pandemia a grăbit lucrurile, nu a luat pe nepregătite
Suspendarea temporară a cursurilor din școli și grădinițe nu a luat prin surprindere Liceul Teoretic Național, care folosea Google Classroom ca suport digital pentru susținerea orelor deja de trei ani. Era de așteptat ca modernizarea metodelor didactice și digitalizarea mijloacelor de învățare să aibă loc, iar pandemia nu a făcut decât să grăbească lucrurile, spune prof. dr. Silvia Moraru, fondatorul și directorul Liceului Teoretic Național, o instituție privată înființată în urmă cu opt ani în București.