Cristina Ionescu
De 9 ani îmi desfășor activitatea în învățământ, iar în decursul anilor am observat că procesul de predare-învățare-evaluare și relația cu elevii nu se poate desfășura într-un mod plăcut și productiv dacă nu sunt implicate răbdarea, respectul, spiritul ludic și autodidactic, precum și o conexiune emoțională între profesor și elevi.
Mă bucur că am avut parte de această experiență extraordinară, de a lucra în domeniul învățământului, deoarece am fost pusă mereu în situații noi și provocatoare care m-au scos din zona de confort și m-au ajutat să evoluez din punct de vedere emoțional și cognitiv. Elevii mei, în decursul anilor, au fost cei mai buni profesori pe care i-am avut vreodată.
Studiile mele în psihologie și în evaluarea, consilierea și psihoterapia copiilor, cuplului și familiei, m-au ajutat să înțeleg mai bine nevoile reale ale copiilor și modul în care pot veni în întâmpinarea acestora. Am înțeles că este inerentă colaborarea între cele trei componente din triunghiul copil – părinte – profesor pentru o bună desfășurare a activității și pentru un proces educațional de calitate și productiv.